Inkräktning på savannen pt II

Nästa last av bilder från Krüger/Nationalpark-i-St-Lucia-jag-ej-kan-namnet-på.


Lejonkungens hyenor är extremt mkt fulare än dessa var, men i LK är de ju också utsvultna.Tur att de filmerna är globala, alla refererade till vårtsvinen som Pumba.

Observera att sista zebran har en fågel som rensar vardera öra. Samarbete är viktigt kompziar låt oss anamma det. Alltså det var verkligen mäktigt att se alla dessa djur!!!!! Utan att de kändes hemskt för dom för att de är instängda på ett litet zoo eller så, näe nationalparker är bra grejer. 
 
Tillbaka till nutid, idag började vår sista vecka på förskolan. Fyra dagar och sen vet jag inte om jag någonsin kommer att sätta min fot där igen? Förhoppningsvis dock, längtar redan efter att komma och hälsa på här igen. Men som Tshepo skulle sagt, when time allows. Hoppas det blir snart.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Så fina bilder, jag blir rent lyrisk. Farmor

Upp